marți, 16 iunie 2009

Bors de sfecla










Bors de sfecla
                           

1.  Carne de pasare sau de porc ~700 gr se fierbe separat supa intr-o cratita de 5 litri, se spumeaza.
150 gr fasole se pun sa se umfle peste noapte in apa si se fierb pana cand sunt aproape gata apoi se adauga la supa de carne si se fierb impreuna cu carnea pana sunt fierte ambele.
2. Adaugati condimentele
dafin , piper, boia , busuioc , cimbru , sare dupa gust se adauga la supa de carne dupa ce luati spuma de pe carne.

3. 3 cepe se taie si se calesc putin intr-un  ceaun.

4. 1 morcov mare dat prin razatoare mare / 1kg sfecla dulce ( se poate fierbe sfecla in prealabil, dupa fierbere curatata de coaja si data pe razatoare, e mai usor de dat pe razatoare si astfel va iesi gustul chiar mai bun, in acest caz veti adauga sfecla in bors la sfarsit dupa ce sunt gata cartofii ) cu 1 radacina de patrunjel date prin razatoare , 3 cartofi potriviti taiati cuburi, toate se adauga la ceapa calita pe rand si se inabusa cu capac la foc potrivit pana lasa suc.
Dupa ce ati inabusit bine legumele in ceaun le adaugati in supa de carne.

5. 1 legatura de patrunjel/1 legatura cozi de sfecla /2 crengute de leustean si 2 de telina se taie si se adauga la sfarsit in bors pentru 2 minute sa fiarba, apoi opriti focul.
Este optional, la sfarsit acest bors se poate acri cu bors acru sau cu putina sare de lamaie, eu folosesc bors acru si il lasati pe foc sa dea cateva clocote apoi adaugati zarzavatul !

Pofta buna !

2 comentarii:

Dana J. spunea...

Nama bun de facut acuma ca vine toamna si o fi sfecla din abundenta.
Borsul meu preferat. De pe toate blogurile si toate siturile.
Si l-am si facut sa sti. Si e bun de tot. Da daca-i facut de tine cum altfel. :)

Anastasia spunea...

mai Danuca mea draga, tu avand dreptul de moderator nu stiam ca-mi trimitesi un coment sa-l vad ca se afiseaza fara acceptarea mea si nu stiam ca-mi scrii, te pup sora mea mai mare si-ti multumesc pentru fidelitate :D
Acum ca am adaugat optiunea comentarii recente nu voi rata ce-mi scrii !!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare

Follow this Blog

Licenţa Creative Commons
Clipe dulci de Anastasia Gherjavschi este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la anastassiacafe.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://bagy2.blogspot.com/.
Televizoare - Un Butic!

No Copying Please!