duminică, 10 ianuarie 2010

Meniul meu de Craciun si Revelion 2010

Dulciuri:

Prajitura "Dulsineea" sau "Albinuta"

Photobucket

Prajitura "Tic-tac"
Photobucket
Colacei pentru mosu

Photobucket

Photobucket

Braduti pentru mosu

Photobucket

Photobucket

Fursecuri "Finete"

Photobucket
Photobucket

Ledy fingers

Photobucket

Bucatele:

Bujenina

Photobucket

Pui umplut cu ciuperci, mere si prune uscate

Photobucket

Salata "Bratara de granat"

Photobucket
Salata boef

Photobucket

Spuma de cartofi cu ciuperci

Photobucket
Photobucket

Pofta mare si La multi ani fericiti pentru toata lumea !!!

3 comentarii:

gaby's blog spunea...

Arata fantastic! Am 2 premii pentru tine te astept sa le ridici!

Unknown spunea...

Un premiu frumos pentru tine la mine pe blog.:))

maria mihalache spunea...

Anastasia si eu am un premiu pentru tine............te rog sa treci sa-l ridici.
Despre preparatele tale nu am cuvinte sa ma exprim asa ca nu voi spune decat felicitari, felicitari, felicitari!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare

Follow this Blog

Licenţa Creative Commons
Clipe dulci de Anastasia Gherjavschi este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la anastassiacafe.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://bagy2.blogspot.com/.
Televizoare - Un Butic!

No Copying Please!