sâmbătă, 5 iunie 2010

Rasgulla deliciu indian

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Ingrediente:

  1. 1 litru de lapte
  2. 2 linguri suc de lamaie
  3. un varf de cutit colorant alimentar rosu
  4. 1/2 esenta de vanilie sau rom
  5. 350 ml. de apa
  6. 150 gr. zahar tos

Mod de preparare:

  • Se pune la fiert laptele, cand incepe sa fiarba adaugati 2 linguri de suc de lamaie, si asteptati pana se desparte branza de zer, stoarceti laptele itr-o punga confectionata din tifon si puneti branzica optinuta intr-o cratita cu tot cu punga, peste ea puneti o cratita cu apa ca sa se scurga bine zerul din ea, o lasati 2~3 ore pana se prinde bine intr-un cas intreg, acest soi de branza se numeste Panir si se face in India.
  • Dupa ce ati optinut Panirul, il taiati cu un cutit si il maruntiti cu o furculita in graunciori, dupa aceasta operatie luati cate o lingura de compozitie si o framantati in palma cu degetele pana optineti o branza cremoasa si simtiti grasimea cu degetele. 
  • Formati 10 bile cat o nuca mai mica si le fierbeti in siropul facut din 350 ml. apa cu zaharul, vanilia si colorantul, fierbeti timp de 15~20 de minute la foc mic cu distanta intre ele, pentru ca cresc in timpul fierberii, le lasati in cratita cu sirop peste noapte la rece, ca sa mai absoarba din sirop.
  • Acesta este un desert nu numai gustos, dar si sanatos, evident daca nu folositi colorant, puteti sa-l inlocuiti cu suc de sfecla sau morcovi proaspat stors :)

Pofta mare !!!

3 comentarii:

Mari spunea...

In sfarsit mai postezi si tu ceva.
Dar reteta asta ai mai pus-o undeva, ca o cunosc.
Oricum, bine ai revenit!

Anastasia spunea...

hahaha Mary, azi am fost toata ziua acasa si mi-a venit dorul sa scriu, ai mai vazut reteta pe gustos :) pup dulce, mai am de invatat o saptamana si apoi la practica pentru o luna si zece zile, apoi de sustinut examen, mai am putin de parcurs si cand voi fi la practica chiar nu stiu cate ore voi avea liber :)

Tavi spunea...

Buna ziua,
Ati participat la un concurs pe blogul meu si am a va trimite un premiu. Am scris un e-mail in data de 1 iulie, la adresa pe care mi-ati furnizat-o la inscriere, solicitandu-va o adresa la care sa va pot trimite pachetul. Din pacate, inca nu am primit niciun raspuns. O puteti face in continuare pana miercuri, 7 iulie, la adresa de e-mail bucatarialuitavi@gmail.com.
In cazul in care nu sunteti in Romania (si doar daca doriti) puteti desemna o ruda careia sa-i trimit premiul dvs. Caz in care am nevoie sa-mi specificati datele persoanei respective, la adresa de mail pe care v-am dat-o mai sus (nume, prenume, adresa, telefon, CNP).
O saptamana buna va doresc!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare

Follow this Blog

Licenţa Creative Commons
Clipe dulci de Anastasia Gherjavschi este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la anastassiacafe.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://bagy2.blogspot.com/.
Televizoare - Un Butic!

No Copying Please!