miercuri, 6 octombrie 2010

Negresa cu trufe

Photobucket









Photobucket

Ingrediente:
5 oua
un pahar zahar (volumul de 200 ml.)
3 linguri cacao
1 lingura ness ( optional )
7 linguri apa
2 linguri alcool
200 gr. margarina
1 cana faina (volumul 240 ml.)
1 pachetel praf de copt stins cu suc de lamaie

Pentru decor:
4~5 biscuiti simpli faramitati si amestecati cu ~50 gr. ciocolata topita pana la consistenta ca sa puteti face niste trufe pe care le dati prin fulgi de cocos
am facut si niste fisii de ciocolata pe deasupra trufelor si a negresei cu ajutorul unui cornet de hartie pentru copt.

Mod de preparare:
Preparam siropul din zahar + cacao + apa se incalzeste la foc pana se topeste zaharul
adaugam nessul, stingem focul si adaugam margarina, amestecam pana se dizolva.

Galbenusurile separate le amestecam cu putin sirop apoi turnam incet siropul ramas si amestecam continuu, adaugam si alcoolul si punem deoparte 10 linguri din sirop.

In siropul ramas adaugam faina si praful de copt stins cu putin suc de lamaie si amestecam bine,
separat se mixeaza albusurile cu un praf de sare in spuma care formeaza moturi la scoaterea mixerului din bol
si se adauga cateva linguri in compozitia cu cacao, se amesteca si se adauga restul albusului, amestecand incet de sus in jos fara sa bateti compozitia, doar cat sa inglobati albusul in aluat.

Turnati compozitia intr-o forma rotunda cu diametrul de 28 cm tapetata cu margarina si infainata,
dati negresa in cuptorul preaincalzit la 180 de grade Celsius pentru ~25, 30 de minute, faceti testul scobitorii, cand iese curata din aluat inseamna ca negresa e coapta si in interior, se scoate din cuptor si se glazureaza cu cele 10 linguri de sirop lasate deoparte se mai coace 3 minute si se scoate.

Se taie rece.

Pofta mare !!!

9 comentarii:

maria mihalache spunea...

Ce dor imi era de tine si de bunaciunile tale.
Te pup si te imbratisez cu mult drag draga mea Anastasia.

Anastasia spunea...

multumesc Maria, cred ca voi posta mai des pentru ca mi-am facut timp si am plecat de la servici, nu mi-a placut la ei si in final am renuntat :(

Miha spunea...

Oooo...ce bunatate ai facut!

Lacrima spunea...

bine ai revenit. sper sa-ti fie bine intr-un nou loc de munca si sa ne incanti in continuare cu prezenta ta :)

Mari spunea...

Anastasia, ma bucur ca ai mai postat inca o bunatate, dar imi pare rau ca nu te-ai simtit bine la serviciu si a trebuit sa renunti!
Sper sa-ti gasesti ceva pe masura talentului tau!
Sau sa-ti faci propria cofetarie!

Anastasia spunea...

multumesc Meri, esti foarte sufletista, te pupic dulce :)
Lacrima daca am revenit cu siguranta va voi delecta mai departe cu ceea ce fac :D multumesc pentru vizita !
Miha, mersi pentru compliment si pentru vizita te mai astept :D

Luminitanaty spunea...

Ce bine arata negresa cu trufe

Anastasia spunea...

multumesc Naty, poti sa incerci ca e si buna :D

Mari spunea...

Anastasia, pe blogul meu te asteapta niste premii! Vino sa le iei!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare

Follow this Blog

Licenţa Creative Commons
Clipe dulci de Anastasia Gherjavschi este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la anastassiacafe.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://bagy2.blogspot.com/.
Televizoare - Un Butic!

No Copying Please!