sâmbătă, 12 februarie 2011

Kebab

Photobucket
Photobucket
Photobucket

Photobucket

Ingrediente:

1/2 foaie de lipie armeneasca
1 pepene marinat taiat fasii
morcov coreian
2~3 felii cascaval
1/2 ardei capia taiat rondele
faceti si un sos roz : ketchup si maioneza cu proportie 1:1
si cu un catel de usturoi pisat
cat o palma de carne de pui prajita la tigaie gril, presarata cu sare si piper

Mod de preparate:

Foaia de lipie se asterne pe planul de lucru cu coltul spre voi si se pune in primul rand feliile de cascaval, peste ele puneti restul ingredientelor si 2 linguri de sos roz.

Rulati lipia de doua ori apoi indoiti capetele spre centru si o rulati pana la capat in asa mod incat coltul sa vina spre una din parti si sa nu iasa pe laterala, pentru ca atunci cand vom praji lipia sa se stampileze coltul astfel, fixand kebabul sa nu sa se desfaca.

Prajiti kebabul obtinut pe ambele parti intr-o tigaie gril unsa cu putin ulei, pana se rumeneste ( eu am prajit, alternand pe o parte de doua ori pe diagonala ca sa obtin desenul cu gratie pe el ).

Pofta mare !

12 comentarii:

In bucatarie la Sidy spunea...

Waw ce bun trebuie sa fie Anastasia !!!
Bravo tie !
Ai niste retete de te lingi pe degete....
Felicitarile mele !

Liana10 spunea...

Imi place de mooor kebabul...la noi se face altfel cu piept de pui, cartofi prajiti, salata de varza, castraveti murati, maioneza si sos de usturoi sau de ardei iute...iar lipia doar se incalzeste...dar as incerca si varianta ta, ca nu mai pot de pofta!!!

ANISOARA spunea...

Anastasia, scrie-mi te rog, pe blogul meu, adresa ta de email. cum as putea sa te contactez?
Sa stii ca kebabul tia esit minunat. Numai ca esta mancarea tinerilor. succese

Cooking Avec Ionix spunea...

Ce-aş devora un kebab de ăsta. Bunăciune!

Anonim spunea...

Ei da.Frumoasa prezentarea si...foarte gustoasa.

Povestigustoase spunea...

Buna! N-ati vrea s afacem schimb de linkuri?

maria elena spunea...

Foarte bine arata Anastasia!

Anonim spunea...

La multi ani si un 8 Martie plin de sanatate si fericire!

Dana C spunea...

Anastasia, draga mea, un premiu te asteapta pe blogul meu, te pup.
P.S. Kebabul arata demential :*

Mari spunea...

Minunat kebabul tau!
Pentru el si pentru toate preparatele tale meriti un premiu.
Vino sa-l ridici de pe blogul meu!
Ti-l ofer din toata inima!
Te pupic!

Reclame spunea...

In sfarshit shtiu shi eu secretul Kebabului. Ma apuc imediat sa fac shi eu unul:)

Timea spunea...

mmmm ce apetisant arata!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare

Follow this Blog

Licenţa Creative Commons
Clipe dulci de Anastasia Gherjavschi este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la anastassiacafe.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://bagy2.blogspot.com/.
Televizoare - Un Butic!

No Copying Please!