luni, 14 noiembrie 2011

Tort caramel in forma de cadou


Reteta pentru crema si blat o gasiti aici :) !


    Pentru decor:
    ciocolata neagra
    100~150 de grame pentru panglicile de ciocolata 100 ciocolata alba topita la bain-marie pentru dungile albe de pe tort ( ciocolata topita o diluati cu lapte sau frisca lichida pana obtineti o consistenta asemanatoare laptelui condensat )
Decorul:
Fundita din ciocolata - am taiat niste panglici din hirtie cerata pentru copt cu latimea de 2.5 cm si lungimea de 22 de cm, le-am uns pe fiecare pe rand cu ciocolata, introducand pe rand intr-un vas cu ciocolata topita de calitate foarte buna cu procentul cel mai mare de cacao pe care il puteti gasi, dupa care se indoaie in jumatate, lipind capetele panglicii pe interior cu partea unsa cu ciocolata.Dupa ce s-a uscat ciocolata am dezlipit cu grija panglica de hartie de pe ea si am format o fundita pe centrul tortului. Pe centrul funditei am pus un cerculet mai mic de panglica confectionat in aceeasi tehnica ca si panglicele mai lungi doar ca aceasta era cu lungimea de 9 cm.
Glazura:
200 gr. ciocolata de menaj
200 gr. frisca lichida de la 23 % grasime

Pofta buna !

8 comentarii:

Luminitanaty spunea...

tortul este foarte bun iar decorul superb

Anastasia spunea...

Multumesc draga Naty :D

Bonjour spunea...

Un deliciu.Superba funat din ciocolata.

Din bucataria mea spunea...

Arat superb si e delicios la maxim!Pup!

catkitchen spunea...

este superb totul !!! bravoo!!!

Corina spunea...

Foarte frumos! Mi-ai dat o idee tare buna ptr tort!

Anastasia spunea...

Va multumesc si ma bucur enorm de mult ca pentru unii mai sunt si o sursa de idei :D pupici dulci pentru toti !!!

Haplea spunea...

Arata extraordinar de bine.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare

Follow this Blog

Licenţa Creative Commons
Clipe dulci de Anastasia Gherjavschi este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la anastassiacafe.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://bagy2.blogspot.com/.
Televizoare - Un Butic!

No Copying Please!